birprensesanesi  dün iki bacaktan aşı olduk solda değilde sağ bu şekilde kızarmış normal mi acaba korkuyorum😔
Ssude birprensesanesi çok normal annesi. Korkma. Benim kızımın morardı. İkinci üçüncü gün kızarıklık yayıldı. Korktuk tabi ki de doktorumuza sorduk normal dedim
Ssude birprensesanesi yavrun iki gün bacağını bile kıpırdatmamıştı. Bir iki gün sen de kucaklarken ekstra dikkat et o bacağa annesi 🥰