Hanımlar ablam 21.haftasında hamile. Detaylı ultrasonda doktor beyindeki bu hücrenin tam anlamıyla gelişmediğini söyledi. Yanlış hatırlamıyorsam şey demiş normal bebeklerde olması gereken o hücrenin büyüklüğü 22-25 cm ama bizim bebeğimizin 13 cmde kalmış. Beyin sürekli kendini yenileyen bir organ demiş canınızı sıkmayın falan demis ama ablamın ister istemez canı sıkkın. Bu hücrenin eksikliği Allah korusun doğumdan sonra otizm ya da yatakta kalma yürüyememe gibi hastalıklara neden oluyormuş. Hamileyken başına gelen var mı? Çok dua edin bizim için😔🤲🏻