Rwerdst Kızlar Allah rızası için bana aldığınız ya da almayı planladığınız kıyafetlerin resmini atabilir misiniz? Veya çok hoşunuza giden modeller varsa. Oğlum 9 aylık olcak tam bayramda. Link atılıyor mu bilmiyorum ama atılıyorsa o da olur 🤣🤣
agzimizintadikacmasin Rwerdst 8 aylık oğluma bunu aldım rahat etsin diye daha minik. ☺ ilk gün bunu giyecek altına vicco beyaz ışıklı spor aldık ikinci günde ablasıyla kombin yaptık mavi salopet içine beyaz tişört
Bugleminannesi28 Rwerdst erkek bebeğim yok ama olsaydı slopet veya rahat bir muslin tarzı gömlek pantolon takımı alırdım
12-12-34-76 agzimizintadikacmasin ben geçen bayram bunu almıştım salopetin hemen rengi gitti tuylendi geri aldılar başka şey aldım yerine. Bana düşmez belki ama uyarayım istedim 🙂
Rwerdst Semaaa39 kaçıncı sezon acaba p/n kodunu yazabilir misin veya order numarasını? Hmde hamilelik öncesi çalıştım da arkadaşlara sorgulatcam🤣🤣 ya da direk etiket fotoğrafı atabilir misin 🥺🥺
Rwerdst atlasbabyy ya emekleyeceği için daha rahat bir şey bakıyorum. Gömleklerin bacak kısmı dar geliyor oğluma
Barisaysenuraktas61 misssevval bizim düğünümüz olucak bı de doğum günü olucak bu çok güzelmis fiyat nedir acaba göremedim de
ardenmomyy misssevval bende bu takımı almayı düşünüyorum da bebeğim 6 aylık olacak bayramda 9-12 ay mı almalıyım sizce
misssevval Kuzeysmom_ evet bende tereddüt etmiştim göründüğü gibi geldi. Ordan tekrar alışveriş yapabilirim
misssevval Barisaysenuraktas61 360 TL+60 TL kargo. Tulum çok güzel fakat kasketi çok başarılı değil bilginiz olsun