Normal dogumum çok zor geçti haliyle tekrar o ekipmanları görünce korktum. Spiral taktırana kadar ecel teri döktüm ama hiç anlamıyorsun bile süren bir tedirginlik görmüyorsun ya herhalde ondan dolayı. Sonrasında beni rahatsız etti 1 ay sonra kontrole gittigim de spiral kanala düşmüş dedi doktor ve aldı. Ona da pek güvenmemek lazım. Her vücut kabul etmezmiş doktorun demesine göre. Ve cidden o 1 ay içinde defalarca acıdı oturamıyordum batiyordu çünkü ve aşırı kanamam olmuştu