crazyymommy 2 gün sonra 4 aylık olucak İnşallah. Böyle değildi nolduysa 2 haftadır oldu. Bazı günler sürekli ağlıyor hep memnuniyetsiz. Uykusunu almış karnı tok gazı çıkmış. Yine de ağlıyor. Doktora götürdük bişeyi yok. Tuvalete gitmek için bazen 2-3 dakika çizgifilm açıp öyle gidiyorum, açmadan bıraksam krize girecek ağlamaktan o derece. Hemen susuyor ağrısı olsa ozaman da ağlar diye düşünüyorum. Altını değiştirirken dışarı çıkınca tık yok. Onun dışında hep huysuz 2 haftadır. Atak mı bu nedir.. Nolur geçiyor deyin 🤦♀️🤦♀️
OrdekYavrusu crazyymommy cidden o kadar zor ki… benim oğlum da 4 ay 10 günlük. 3.5 aylıkken başladı hala devam ediyor. Artık sağlığım da bozuldu tansiyonum düşüyor baygınlık geçiriyorum. Tayinciyiz kimsem de yok ki yardım alayım. Oturmak isterdi eskiden azcık oturuyorum o da kesmiyor kendini ayağa kaldırıyor kucak, yatmak emmek hiçbiri yok
kanalize crazyymommy 4+13 günlüğüz beni tarif etmişsiniz noktasına kadar aynı, güzel günler neredee diye çığlık atıcam
crazyymommy Kbrrrr_58 Bizim 2 hafta oldu hala geçmedi gerçekten tuvalete zor gidiyorum bazen . Bazı günlerde tam tersi hiç ağlamıyor bi ayar yok yani 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ OrdekYavrusu
Deletedmom_117 crazyymommy Hoşgeldin atak 😂😂🥲👌Ewet 4. Ay atağı sarsmiş sizi 8. Aya hazırlık yapın bu atakta 8. Ay gibisi yoik😴
Nesilll Benimde oğlum var aynı durumdayız , 3 ay 27 günlük sürekli huysuz hep kucak istiyor , meme reddi var biberonla zorla veriyorum , umarım geçer en kısa zamanda bu atak
farelikoyunkavalcisi crazyymommy geçiyor 4 ay 8 günlüğüz gayet normale döndü çok şükür aman 4. Aya yaklasirken bizim sıpa da öyleydi 😅
Deletedmom_117 crazyymommy Bende öyle düşünmüştüm aslında ama 4. Ay sarstı 8. Ay bozdu salladı😂😂8. Ay zor değil aslında ama diş ataklarida giriyo araya zorluyo