Yaklaşık 1 ay önceki halim. Bizim de aynıydı. Gece ne yaparsan yap uyumaz çünkü gündüz alıyor gede uykusunu. Tek yapman gereken gündüz uykusunu kısa tutmak. Ben bi 40 saat uykusuz kalarak 2 günde çevirmeyi başardım. Halen tam olarak oturmadı düzeni ama en azından geceden sabaha dek oturmuyor. Biz sabah 7 de uyuyorduk ya delircektim artık.
Bi sabah yine 7 de uyudu, 9 gibi uyandırıp emzirip üstünü giydirip dışarı çıkardım. Güneşi gösterdim parka gittim. 2 boyunca yaptım bunu. Akşam olunca akşam gibi davrandım ışığı kapattım. Sessiz konuşmaya geçtim