Asya-Ada Kızlar kızım 15 ayını bitirdi. O kadar çok emiyor ki 10 dakikada bir. Göğüs uçlarım yara oldu artık sütümde ilk zamanlar gibi yok zaten Ramazan oruçluyumda. Artık bıraktırmak istiyorum dışardan beslenmesi güzel. Ama kıyamıyorumda fikirleriniz neler