alparslanmom61 Kızlar sezeryan olalı 9 gün oldu yarama rif ampulle pansuman yapıyorum akıntı ve koku yok sadece bir ucu hafif kızarıklık var diye doktorum ampul verdi ama bugün yine aynı yerde yani bir ucunda kabuklanma var bu kötü birşey mi acaba ?