Benim de beş ay beş gün oldu tam dönemiyor kolu içeride kalıyor. Nesnelere uzaniyor artık. Kitap okuyorum, ayaklarıyla oynuyorum, egzersiz yapıyorum bez değiştirirken, tami taym yapmaya çalışıyorum fırsat buldukça. Onun dışında oyun halısını seviyor orada vakit geçiriyor, maymunu var onu ısırıyor devamlı. 😀