cemile161_ Kızlar durumum pek yok koyde yaşıyorum elinde 9 -12 ay erkek bebek kıyafetleri olup uyguna vermek isteyen varmı
birprensannesi0208 cemile161_ canım var elimde toplu olarak uyguna veririm istersen bir görsel atayım
2bebelimom_ cemile161_ merhaba benim de elimde var şimdi fotoğraf atamıyorum ama 1 hafta sonra gideceğim o zaman isterseniz orta yolu bulur konuşuruz
cemile161_ kuzeytobaby farketmez canım pek kıyafeti yok burdan komşular vermıstı bıraz birde bu uygulamadan bı hanımefendıden almıştım bıraz parca onlar var bebek buyudugu icinde onlarda olmuyor artık
kuzeytobaby cemile161_ tamam süper benim bebeğimin tam o ayda giydiği kıyafetleri var hepsi tertemiz lekesiz zaten bir iki kere ancak giymiştir çabuk büyüdü çünkü. Sen nerde oturuyorsun ? Bana özelden adres yazar mısın ve telefon
Tazeanne1010 kuzeytobaby sizin gibi insanları görünce mutlu oluyorum teşekkür ederim bu bayan adına iyi ki varsınız ❤️
cemile161_ kuzeytobaby canım kıyafet ıcın ne zaman gonderebılırsın bayramdan once olabılırmı bu arada kusura bakma bayramda pek gıycek bısey yok o yuzden yazıyorum tekrardan kusura bakma