Geçen gün instagramda beyti kebabının baklava yufkası ile yapıldığını ve içini pişirmeden sarıldığını gördüm. Daha önce hiç bu şekilde yapan oldu mu? normal yufka ile biliyorum ama bunuda merak ettim. daha mı lezzetli oluyor acaba? haftasonu yapmayı düşünüyorum iftar için . başka lezzetli tarif varsa o da olur:D