prensveprensess_ inşallah Rabbimin izniyle görürsünüz merak etmeyin stres yapmayın benim de ilk bebegimdi hem düşük riski yaşamıştım hemde doktorun beni bu şekilde söylemesi korkutmustu insan endiseleniyo tedirgin oluyo böyle olunca ama bana görümcelerim fln destek olmuştu bişey olmaz korkma bebisinz olacak o doktor seni korkutmuş başından savdi başkasına randevu alırız merak etme diye içimi ferahlatmisti hep inanın ihtiyacı oluyo böyle zamanlarda o yüzden hiç merak etmeyin sizi çok iyi anlıyorum rabbimin izniyle bebisinz sağlıklı bı dahak i sefere gozukucek inşallah haberini alırım bende çok mutlu olurum gönlünüzu ferah tutun🥰😇☺️