Rumuz_13 Kızlar oyun grubunada gidiyor ama akranlarından biri hızlıca koşsun yada konuşması tam gelişemediği için bağırarak ifade etsin kendini benimki korkuyor kaçıyor bu ürkekliğini nasıl yenerim park ve oyun grubu dışında çevresinde hiç çocuk yok