9aya hızlı giriş yapmıştık önce ilk haftasında dişi çıktı aynı anda emeklemeye başladı. Şimdi 10 aylık olmasına 5 gün var ve kanepelerden tutunup kalkıyor ve yürüyor. Sürekli bir yerlerden tutunup kalkıyor hiç
durmuyor. Sizin bebekleriniz ne zaman yürüdü 9 ve 10 aylıkken neler yaptılar