Dejajavu pivpivpivahmedmuhsin güzel mi cidden almayı düşünüyorum onu ama kararsız kaldım . Aksesuarı çok olsun istiyorum bide
pivpivpivahmedmuhsin Dejajavu Neredeyse iki sene olacak alalı. Gayet memnunum. Aparatları da ideal. Süpürmesi çok iyi. Üç kademesi var. Bendeki model Xb9125/07.
damlabahar Dejajavu Samsung VC07R302MVP kesinlikle bir tane kötü yorum bulamazsın Hemde çok ucuz 💁🏼♀️
YsmAtk Dejajavu bosch proanimalada bakabilirsin. Evcil hayvan besleyenler için üretilmiş 2 senedir kullanıyorum ve memnunum. Düzenli toz temizliğini yaptığım sürece çekim gücü ilk günki gibi oluyor