Ugrnidgok 1 haftadır bunu yapıyor. Ama her dakıka bası anlam veremedim. Nette saçma sapan şeyler yazıyo içim sıkıldı. Işık yok ama bakıyo
Azram3523 Ugrnidgok benim kızımda ilk zamanlar chester koltuğun düğmelerini izlerdi ama tabi 2-3 aylıkken falan
zehra15 Ugrnidgok benim kizim aylarca baktı şimdi 14 aylik bakmıyor hiç problem etmemiştim dikkatini çekiyordur diye düşündüm yada keşfettiği icin sürekli izliyor dedim
Sevval2301 Ugrnidgok kızım 8 ay 5 günlük 7 aylıktan beri aynı tavan ve avizeye bakıp gülüyor 🤣🤣onların göz perdelri açık belki de melekleri görüyorlar hiç kötüye yormadim ben
Ugrnidgok zehra15 4.ayına kadar benımkide baktı dert etmemıstım aslında. Ama 7 8 aylar normal değil yazıları okudum. Hem ne alak diyorum hemde o içime kuşku girip canımı sıkılıyo. Millet bilene tutturmuş saçma şeyler. Her dakka bakıyı o benı tedirgin etti.
Hande1039 Boşver sen internetten okuma bisey:) oraya kalırsa hepimizin çocuğu otizm yada başka bir şey çok fazla takma dönemsel şeyler olup geçiyor canım anne