Mygirlmybaby Kendi adıma konusuyum. Neden mi yazmıyorum artık, bir kaç kere önemli bir konuda böyle zaman ayırıp uzun uzun yazdım. Sonra mi gelen cevap “Teşekkür ederim”.
Ondan sonra bıraktım. ⅔ kere oldu bu.
Genel olarak çok müsaitliğim varsa ve kesinlikle kırmızı çizgim ise yazarım(tv olan postlar, otizm vb. )