Bize 9.ayda verdi doktor kabizlik yapmadi,istahsiz bir bebekti cok sukur istahida acildi dis hakkinda yorum yapamicam disimiz yok henuz ama ben faydasini gordum surubun acikcasi. Icerigini hic incelemedim ona bisey diyemicem demirimiz cok dusuktu doktor verdi ve hemen kullanmaya basladim. 4.aydan beri ocean kullaniyordum hicbir faydasi olmadi