Poncikkkk Allahkahretmesin1 bebekten bebeğe değişiyor aslında benm oğlum pek ağlamamştı gece rahat uyumuştu sadece ilk gun ağladı inşallah bebeğinizde fazla ağlamaz
Allahkahretmesin1 Poncikkkk oğlum çok ağlak bir bebek değildir aslında ama yine de sağı solu belli olmuyor bebeklerin 😅 en iyisi bayramdan sonrası sanırım
Allahkahretmesin1 Merhaba05 teşekkür ederim idare ederim bir şekilde, olmazsa da anneme giderim birkaç gün
ay5k Allahkahretmesin1 kemerin geldiği yere yumuşak bir havlu sarabilirsin. Hijyene dikkat ettiğin sürece çok çabuk toparlar korktuğun gibi olmayacak emin ol
Allahkahretmesin1 ay5k inşallah çabuk atlatırız ya, 2 aylıkken randevu almıştım kıyamadığım için yaptıramadım bu zamana kaldı 🥲
aybikreis Allahkahretmesin1 Rahatsız eder. Dönmeyi bile bırakıyor pipi hassaslaşıyor. 10 15 gün bebek arabasına koymayın kemer rahatsız etmesin diye
Allahkahretmesin1 hicpismandegilim bayramdan 2-3 gün öncesine denk geliyor dediğim tarih ve bazıları çok zor bazıları da kolay geçtiğini söylüyor bilemedim. Eğer zor geçerse tüm tatil zehir olur gibi geliyor 🥲
ay5k Allahkahretmesin1 o zaman bayramdan sonraya bırakın bence çünkü bebeğiniz iyileşse bile siz evham yaparsınız gibime geldi . Bayramda da kafanız rahat olur
TimurS Allahkahretmesin1 evet iyileşir de ilk basta acı oluyor pipiye bez değmemiş oluyor ama tabi doktor diyorsa oda doğrudur