4 aya giricez 1.5 aylikken anne sutunu birakti aktif bisekilde mama iciyodu bebelac kullandik iyidi hipp denedik sonradan kabiz yapti yavrumu😔 bebelac gold aldik istemedi icmedi simdide aptamil confort kullaniyoruz 4 5 gun sonunda kakasini aglayarak yaoiyo ben ottutrmasam yapmiyo yani kokulu ve yemyesil cikiyo bu durumu yasayan varmı bi akil verin siz ne kullaniyosunuz