AyseSena Kızlar 5 aylık bebeğim var yeni yeni kabız olmaya başladı sadece anne sütü alıyor tuvaletini yapmaya çalışıyor bazen ter içinde kalıyor var mı başına gelen ya da çözüm bulan?
Btl61 AyseSena bizde aynı durumdayız , kan ialcından dediler ama ben bırkalı 15 gün oldu çözüm bulursanız bnada yasar mısınız biz reflü ilacı kullanıyoruz acaba ondan mo
AyseSena Bana da ebe demir ilacından dolayı kabızlık olabilir demişti bugün yoğurt verdim bir çay kaşığı bir su vereceğim sonucunu yazarım