minisannesii Gaz probleminden dolayı bebeğim 1.5 aylık falanken sabah akşam rezene verdim iyide geldi.
eymnaras Benim oğlumda kolik 2 aylık bazen rezene bazende kimyon çayı yapıp birer çay kaşığı veriyorum zorlandığı zamanlarda sonra patır patır yapıyo gazını çok rahatlıyo