goksun benim kızımda 17 aylık olacak nerdeyse her yemekten sonra yapar bunun anormal olduğunu bilmiyodum 😄 ayrıca kızımda zayıf değil yani görünüşte gayet normal yani içindemi tutsun çocuk. Rahat bırakalım bebeleri sağlıklıysa bi problem yok maşallah nede güzel yiyormuş işte yemeden zayıf kalsa dahamı iyi.