Merhaba, oğlum 17 aylık, gün içerisinde oyun oynarken terleme sorunumuz yok ancak gece uyurken çok fazla terliyor, doktorumuza bu konuyu ilettigimde gün içindeki enerjisini gece uyudugunda ter olarak toksin olarak atiyordur gibi bişey dedi ama bana mantıklı gelmedi, bu sorunu yaşayan var mı ne yapmalıyım bilemiyorum, kıyafeti kalın giydirmiyorum üstünü ince ortuyorum ona rağmen su gibi oluyor çocuk ve tabii sık hastalanma sorunuyla karşı karşıya kalıyoruz, bu konuda tecrübeli anneler varsa bu durumu nasıl atlatirim yardımcı olabilir misiniz