1 buçuk yaşında ki kızım oyuncak oynamaz kitap yırtar. Ama benim tepemden inmez. ALLAH aşkına bir ben mi böyleyim ya. İster istemez sinirleniyorum. Kitap ve boya var yapmaz. Etkinlik kitabı var benimle de bakmaz. Oyuncakları var döker yüzüne bakmaz. Gün içerisinde çok sıkılıyor çünkü hiçbir şeyden memnun olmuyor. Bunun için ne yapabilirim