Dokuzkasimbebesi bi bebişimiz var çok az kalmış destek olalım mi çabucak bitsin daha fazla bünyesi yorulmasın haydi hepimiz hesaplarımızda paylaşalım atabildiğimiz ünlülere atalim yayalım hesap : sma.umutdursun
Tahaaaa Dokuzkasimbebesi instagram da bana da denk geldi ben de az kalmış inşallah tamamlanır diye düşğnmüştüm
Dokuzkasimbebesi ozgec Allah razı olsun sizden bir tane yüksek takipçili birine paylaştırabildim bu yavrular hepimizin yavrusu sesini duyuralım nolur
ozgec Amin cümlemizden razı olsun inşallah tez zamanda şifa versın allahım benim oglum 3 bucuk aylık tırnagı acısa ıcım cok acıyor bu yavruların ana babalarına allah derman versın