ElifSEB Merhaba, bebeğime sidefer demir damlası verdiğimde kakası yeşil oluyor ve inanılmaz kötü kokuyor. Vermediğim günler gayet normal kaka yapıyor. Bu normal mi? Yoksa bir alerji belirtisi falan mı?
35aysegul ElifSEB canım bende Sidefer kullanıyorum dediğin doğru benimki bazen hardal yapıyor ama arada yeşil yapıyor yalnız ekstradan kötü koku olmadı bizde ama vücudu kırmızı kırmızı nokta nokta oluyor bazen. Bir süre sonra geçiyor ama bitmiyor arada çıkıyor bende anlamadım doktoruna da 12 si gittik kullandığım deterjanları kremleri filan sordu sadece mama aldığı için alerji üstğnde pek durmadı benim de kafam karıştı ne yapsam bilemedim. Sonraki kontrole kadar takip edicem en kötü bakayım yorumlarda benzer şeyler yaşayan var mı bakayım bende
Onder53 ElifSEB aynısını yaşadık bugün yeşil Kaka kötü koku 4 aylığız Sidefer yeni başladık 3 gün oldu düzelme oldu mu sizde yoksa damlayımı değiştirdiniz
153s34 ElifSEB sidefer malesef icerigi pek temiz olmayan bir marka. Onun yerine bestiron,vitagil veya newvit kullanabilirsiniz. 🌼
ElifSEB Onder53 merhaba, demir değerleri güzel çıktığı için damlayı kullanmayı bıraktık. Kullandığımız sürede hep yeşil kakaydı.