Hanımlar merhaba 3.5 yasında bir kızım var sabah kalkıyo muhakkak aglayacak bise buluyo gönlünü ediyorum sonra baska bise buluyo dısarı cıkarıyorum eve gitmeyelim diye aglıyo markete gidiyorum sacma seyler isteyip aglıyo uyku vakti geliyor uyumuycam diye aglıyor. Sinirleriö okadar yıprandıki bu zamana kadar yasadığım en zor dönemi yasıyorum. Nefes alamıyorum okadar bunaldımki dün oturup bende agladım. Neden böyle sizce kreşe falan göndersem daha mı iyi gelir acaba