3 ay 20 günlük bir oğlum var 3. Ay kontrolünde doktor yavaş yavaş kucağınızda oturtun dedi zaten bilinçsizce bazen yapabiliyormuşuz. Burda da bazı yorumları falan okuyorum kızlar 6 aydan önce oturmazmış iyi değilmiş kemikleri olunmuyormuş peki ya erkekler oturması problem olurmu ne zaman oturtmaya başladınız?