filiz95 Kızlar selam bebeğim 20 günlük ilk başta sleppy kullandım sızdırdı hep kıyafetleri ıslandı şimdi molfix kullandım onun 1 numarası daha büyük oda sızdırdı var mı bi bilgisi olan ilk çocuğum acemiyim 😀
Shaggy_ filiz95 Merhaba sleepyde çok sık yaşanıyor bu sorun ama molfix kullanıyorum bir sorun yaşamadım. Ne sıklıkla altını değiştiriyorsunuz ? Bir de belki bağlarken canı acımasın diye gevşek bırakıyor olabilir misiniz ?
Usnac1995 filiz95 Ben molfixtw hiç sıkıntı yaşamadım 18 aydır. Bu zamana kadar 10 kereyi geçmemiştir taşması o da aşırı çiş yaptıysa. Acaba numarası mı küçük geliyor artık. Ya da çok mu bekliyorsunuz açmak için çişi çok mu yapıyor ki
filiz95 Shaggy_ 2-3 saatte bir değiştiriyorum emzirmeden önce oda olabilir emin değilim :) arkasını katlayın falan diyorlar öyle yaptınız mı acaba
Shaggy_ filiz95 Evet arka tarafı katlayın. Büyük ihtimalle gevşek kalıyordur bez o yüzden sızdırıyordur. Biraz sıkı bağlayın bir de öyle deneyin
Elfmom1234 Dogru sleepy sızdırıyor ama cok güzel oldugu için bebegime sleepy dısında baska bez yaramadı bende bir beden büyük kullanmaya basladım ve arka üst kısmı içe doğru katlıyorum sızdırmıyor cok şükür
filiz95 Usnac1995 Usnac1995 çişi de fazla oluyor evet yok 2-3 saatte bir değiştiriyorum bazen daha kısa sürede taştığı için 😀