Kızlar selam , hayırlı ramazanlar , saçlarım hamileyken sarı idi hamile kalınca önce koyu kumrala döndüm sonra 3 numaraya boyadım koyu kahve yani ama artık sarıya dönmek istiyorum. Kuaföre gitsem açar mı acaba yoksa yakarlar mı ? once kendim açık kumral falan mı sürsem bir iki ay üst üste.. Öneri yapacak deneyimli arkadaşlarımdan yorum bekliyorum.