livoski Kızlar 4,5 aylığız mama reddimiz yeniden hortladı gerçi 1 haftadır var artık iyice yıprandığımı psikolojik olarak iyi hissetmediğimin farkındayım. Oğlumda emziriyordum sütüm vardı ve hiç böyle red falan olmamıştı. Kızım çok zorluyor. 😭
gzmdny livoski Merhaba üzerinden zaman gecmis ama gorursunuz umarim. Benimde kizim 4,5 aylik mama reddimiz var 10 gundur hicbir sekilde biberonu uyanikken kabul etmiyor. Sadece uykuda besleyebiliyorum oda az bisey. Uyandigi an birakiyor yine mamayi incmeyi. Siz nasil Aştınız sorunu ?
livoski gzmdny valla şöyle 7 aylığa doğru gidiyoruz kız bir türlü biberonu kendi emmiyor neler denemedim. Ve uyurken içiyor o da azdı nini açıyorum o zaman uykuluyken içirmeye devam ediyorum kendim sıkıyorum biberonu ağzında biriktirince parmağımla ağzında yutması için oynatıyorum. Maalesef halen aynıyız
livoski gzmdny bi de tavsiyem daha sakin bir yerde beslemeye başlayın müzik açın ya da konuşun ninni söyleyin hangisiyle içmeye devam ederse öyle devam edin. Anca öyle çözüm buldum ben
livoski Cigdem61 ek gıda süreci bizim kötü şöyle bu ay başında 4 gün hastanede yatmıştık ciğerleri ne inen bir enfeksiyon geçirdik ara vermiştik. Tekrar başladım ek gıdaya ama ağzına ne koysam diliyle itiyor maalesef tam yuttuğunu söyleyemem ama tam bir sucu suyu görünce çıldırıyor
Cigdem61 livoski çok çok geçmiş olsun hastalık mahvediyo çocukları:( bizimki de öyle su görünce çıldırıyo ama ek gıda da henüz çok severek yemiyoruz ya da diyelim 1 tatlı kaşığı yoğurt yedi sonra mama içmek istemiyo hemen nasıl doyuyo anlamak mümkün değil