eylulduruu1 aynı bizimdeki öyle . Sağa sola çeviriyor, olmadı yandan akıtıyor mamayı yutmuyor . Zeytinyağı ishal yapmaz dimi ? Bizim laktoz hassasiyeti var diye laktoz damlası koyuyorum günde 5 kere 4 damla. İyice karışmasın midesi . Kaşıkla vermekle mama biter mi 🥹 bide ben Ramazan bayramından sonra işe başlayacağım bakan kişi öyle uğraşmaz diye düşünüyorum. Uff ben zorla veriyorum da ben olmadığımda ilgilenen kişi öyle yapar mı acaba diyorum , içim açıyor ama borçlarımız var çalışmak zorundayım . Öyle çok üzülüyorum ki