Meryemtorunn 5 aylık bebeğimle ilk defa uçağa binicem biraz tedirginim. Aylık bebekle yolculuk yapan var mı
Esoz1110 Meryemtorunn bende kızım 6 aylıkken yapmıştım tedirgin olmayın sadece benim kızım sürekli mızmız bir bebek olduğu için hep ağladı uçak korkum filan kalmadı onu susturacağım diye ama benimkinin yapısı öyle her yerde ağlar 🫠
Prenses_annesi22 Meryemtorunn emiyorsa ucakta emzırın yoksa meme verın sevdıgı oyuncakları alın yanınıza yada uyku saatıne denk getırın ucagı mumkunse bn 6 aylık kızımla her sene uctum smdi 3 yasında artk hc korkmyor bıle ılk zmanlar stres yaptı agladı 1 yasından sonra tbı sonra alıstı cızgı flm ızlettk flan gectı oyle yemek dagılırkn kavanoz mama alabılyosunuz kasık sızde kalabılyor.bebek ıcın yastık ısteyeblyosunuz. Su ısteyeblyosunuz.ucakta alt degstrme yerıde var.
AyseSena Meryemtorunn daha geçen gün bindim koltukları en önden aldık kızım için de puset istedik sadece iniş ve kalkışta emzirdim diğer zamanda pusete koydum uyudu bir güzel ben de rahat ettim eğer imkanınız varsa en ön koltuktan alın
bebeimhosgeldin Meryemtorunn pamuk durmaz ama emzik biberon vs birşey verebilrisin tutuyorsa ben uçakta emzirmemiştim acıkmamıştı. Binerken iyice emip binmişti emzik tıtmadığıniçin iner binerken çiğnesin diye vermiştim işe yaradı huysuzluk yapmadı sonrasında da
Esoz1110 Meryemtorunn banada dediler basınçtan etkilenmesin koysaydın keşke diye sonradan duydum bu durumu o yüzden koymadım
aink 6,5 aylıkken yaptım Uçuş kalkışta ve inişte emzirdim 10 dk bir sıkıldı onda da oyuncak flan idare ettik Biraz aç bin uçağa ki emsin İnişte ve kalkışta kulakları acımaması için yutkunmasıngerek
aink Ek olarak hosteslerden yanı boş olan bir yer varsa seni oraya almalarını rica et. Bende şansıma vardı çok rahat ettim
Meryemtorunn Prenses_annesi22 durmamasından değilde sağlıkla ilgili sıkıntı olur mu ondan merak ettim
Prenses_annesi22 Meryemtorunn yok hc bır problem olmaz 40gnluk bbgı getryolar uckla 🤗 kulaklarna basınc ıcın emzık yada uyku veya emmesı gerek