Hiç kafana takma canım akışına bırak şu an 5 aylığız ve silikon uçla emzirerek yazıyorum. Doğumdan sonra benimde göğüs ucum yoktu bebeğim silikonla tuttu ama çevre faktörü beni o kadar yıprattı ki lohusayken silikonla gazı çoğalır, sütün azalır, sen naptın bebek ona alışır bırakmaz, doymuyordur gibi o kadar söz işittim ki silikonsuz bebek memeyi tutuğunda kendimi özgüvenli hissediyordum düşün ne kadar etkilemişler beni. Sonra ben akışına bıraktım sütümde de azalma hiç olmadı hatta iki kere mastitten yüksek ateşle acillik oldum mamada vermiyorum. Sen kendini nasıl hissedersen öyle emzir bebeğini. Hiç bir şey olmaz ne sütün azalır ne de bir sıkıntı olur. Şu an hala göğüs ucum çıkmadığı için ben silikonla devam ediyorum ama eğer çıksaydı ucum bebeğim kesin tutardı çünkü ilerleyen aylarda emmesi kuvvetleniyor akışına bırakmalısın o yüzden