Ben ya da annem bakarken zar zor öğle uykusuna yatırdığım çocuğum babaannesi bakarken çabucak uyuyo kızlar artık zoruma gidiyo bu durum😢 19 aylık kızım. 8.30 da uyandığı gün mesela ben 2 de falan anca uyutuyorum az önce kayınvalidemle konuştum 11.30 gibi uyumuş. Nasıl uyutuyon ya biz uyutamıyoruz diyorum kendisi nenni nenni diyip odaya götürüyo diyo ben ise uyutmak için kırk takla atıyorum haftasonu😥
Gündüz uykularınız ne durumda 19 ay anneleri siz neler yapıyosunuz?