Merhaba sevgili anneler 🌸Doktoruz mama için aylık rapor çıkarttı (Nestle Alfamino) ama yetmeyecek gibi gözüküyor 😞 rapor günü gelmeden ekstra mama alamıyoruz sanırım
bu konu hakkında bilgisi olan var mı ?
Ya da elinde fazla alerji maması olanlar gönderebilir mi rica etsem ?