inci86 Ben kızım ellerinden tutarak kaldırıyorum kalkmaya meyilli baya destek alarak oturuyor sonra ayaklarıyla kalkıyor.Ama henüz tam oturtmadım erken mi sizce arkasına bişey koyarak oturtsam uygun olur mu acaba 💖
Marianne inci86 kız çocuk 6 aya kadar hiç oturtulmaz. Ayaklara da yüklenmeyin, henüz omurgası daha zayıf. Fizyolojik olarak 7-8 aylığında oturmaya başlar.
Azram3523 inci86 benim cocuk doktorum bebeklerin 6 aydan önce oturtulmaması gerektiğini çok söyledi, sizin tercihiniz ama bence gerek yok cok erken daha o zaten zamanı gelince anlıyosunuz kemikleri batabilir
KaynanaYiyen inci86 oturtma işinde çok yorum yapamayacağım ben bilerek kendim geç oturttum kızımı. Ama lütfen ayakların üstünde çok durmayın çocuğu. Skolyoz yapar ileride. ❤️
Nisakrkmz inci86 erkek bebekte de 6 ay beklenmelimi 3 aylıkken çocuk doktoruma sorduğumda kucakta yavaş yavaş başlayabilirsiniz zaten istemsizce kucakta oturabiliyor insanlar dedi
inci86 Marianne ben de zaten oturtmuyorum. Yatırdığında kendisi kalkmaya başlıyor ellerinden tutup öyle kaldırıyorum o kadar
inci86 Azram3523 yani ben de oturtmıyorum. Sadece ellerinden kaldırıp oturtmaya çalışıyorum oda zaten istekli
Marianne inci86 kalkmaya çalışıyor gibi görünüyor, aslında karın kasları gelişimidir. Destekli falan oturtmaya çalışmayın, henüz erken. Kız çocuklarının üreme organları 6 ayın sonuna doğru tamamlanmış oluyor.
Gizem1012 inci86 ben 3 ayı doldurunca oturtmaya başlıyorum ilk kızım 27 aylık bu kızım 5 aylık çok şükür bir sıkıntı yaşamadım doktorlar ek gıda zamanı mama sandalyesinde falan oturacakları için bebeklerin erken alışması gerektiğini söylüyor
Gizem1012 inci86 ben öyle başladım çok uzun süre değil de kısa aralıklarla yavaş yavaş vücudu alıştı kendi talep etti yatmayı hiç sevmiyor şuan küçük kızım