A25aa95 Benim kızım artık iki yaşına geldi, çok rahatım çok şükür, darısı başına. Ama geçen senelerde çağırınca çok zorlanırdım. Anksiyetem tutardı, strese girerdim, belim, başım, midem ağrırdı. Sen ikiz çocukla nasıl cesaret Edip misafir çağırdın bacım?