Kızlar herkese merhaba öncelikle sorum emziren annelere.
Dün doktora gittim 20 lik dişim ağrıyor diye 4 tanesinede çekim dedi 1 i çıktı biri ete gömülü yarısı diğeri yeni patladı biride çıkmadı sorum şu çıkmamış dişi nasıl çekebilirler çektirenler süreç nasıl işliyor hepsini birden mi çekiyolar uyutupmu yapıyolar
Birde diş temizliği ve kanal tedavisi acıtıyor mu çok korkuyorum