zeynepeymennuri benim bebeğimde şu an 3 aylık 2 ay boyunca bende öyleydim . Eşim işe gidince ben şimdi ne yapacağım bununla diyordum . Üstelikte ilk çocuğum , gündüz yanıma hep birileri geliyordu , asla onunla tek kalamıyordum artık alıştım gibi 😇 10gündür daha iyiyim , hatta Nisan da bayramdan sonra işe başlayacağım diye üzülüyorum , kimseye emanet edemiyorum şu an