Gizemabc Merhabalar, bu soğuklarda yenidoğan bebeğinizi ne sıklıkla yıkıyorsunuz? Doktorunuzun bir önerisi var mı?
Deletedmom117 Gizemabc benimki martta doğdu her sabah dokuzda yıkadım evi de ısıttım güzelce giydirdim masajını yapıp ama bu sıralar büyüdük hastalanır diye korkuyorum evimizde o kadar sıcak olmuyor taşındık çünkü eski evim gibi olsa yine yıkardım her akşam
Dln Gizemabc haftada 2 kez yikiyordum.ama kaka yapinca popusunu yikarim bu sure zarfinda.grip olmasinda pis kalsin 😁
Busraoxuz Gizemabc doktorumuz haftada ıkı kere yıkamamızı onerıyor. Uc dort olacaksada duru su , sabun surmeyın dıyor. Dort aylık olduk hala aynısı gecerlı.
Deletedmom388 Gizemabc doktorumuz 22derecenin ideal olduğunu söylemişti. 4aylık şu an hala 2günde bir yıkıyorum küvetini odaya alıyoruz sadece kapıyı kapatıyoruz o kadar☺️ Hızlıca giydiriyorum.Ekstra sıcak yapmıyorumki üşütmesin bi sıcak bi soğuk olmasın diye🙏🏻
Mmbd Gizemabc oglum 21 ocak dogum lu o zamanlar hergun yikardim cok cok soguk ise hava gun asiri suan gun asiri devam ediyoruz Bazen hergun degisio
Esra27 Biz 1 aylik olduk hftada bir yikadim cok cesaretlisnz bn hm hsta etmye korkuyorm hmde yikamya cok kucuk oldgu icin