Kızlar bebeğim henuz 9 günlük ama dünden beri devamlı emme isteği var, beşiğine koyduğum gibi direkt uyanıyor emerken ağlama isteği geliyor. Emerken burnundan hırıltı geliyor Sütüm de var Allah’a şükür doymuyor mu diye düsundum ama öyle bir durumda yok. Sizce neden bu şekilde bir oneriniz var mı?