Aysecan0335 Hayır tabii ki anlamadım. Benım aşırı kaşıntım başladı. Önce mantar VS sandım eczaneden krem aldım kullandım yok fayda etmedi artık 1 ay sürekli devam edince kadın doguma gittim önce alttan muayene etti enfeksiyon var dedi. Sonra spiral bakalım dediler ultrason ile baktı kaymış bu o yüzden olmuş dedi. Hemen kan aldılar gebelik var mı diye. Sonuc negatif cıkınca spiral cıkardık. Yasemin hap kullanmaya başladım 1 sene kullandım. Bıraktığım ay hamile kaldım zaten. Cok memnundum. Her gece uyumadan önce içiyordum alışkanlık olmuştu 🤌
Şuan prezervatif sadece ve asla sevmiyorum 😏