Mahza bende 40im ciktiktan 1 ay sonra kullanmaya basladim hala kullaniyorum ilk kanamam 3 4 gun once geldi benimde ilk gunler pihti seklinde ve simdiyah gelmisti dogumdan sonraki ilk adetim ondan kaynakli mi ilactan mi bilmiyorum ama dunden itibaren normal kanamaya donmeye basladi
bi de bende bisey sorcam hamilelikten once ilac kullandigim zamanlarda adetin 2.gunu baslayip 1 hafta ara veriliyordu simdi dogumdan sonra adet gormeden basladim ilaca suanda da adetliyim ilac bitince yine 1 hafta ara vermek gerekiyor mu yoksa bittikten sonra bi sonraki adetin ikicni gununde mi baslamak gerekiyor bu konuda bilgisi olan varsa paylasmasini rica ederim 🙂