Arkadaslar bebegım 1 aylık, hangi ateş ölçer daha mantıklı ve dogru sonuc verıyor kulaktan mı koltuk altı mı sızler hangı yontemı ve hangı ates olcer markasını kullanıyorsunuz memnun musunuz. Bugun ılk asısını olacak sık sık kontrol edecegım ıcın kulaktan daha pratık geliyor tabı dogru sonuc verıyor mu bilmiyorum