Bebeğime dogdugu günden beri aptamil kullanıyorum suan 50 günluk ancak son zamanlarda kusma sorunu oldu hani böyle fışkırır gibi degil normal kusma şeklinde. Acaba mamadan mı oluyor istemiyor mu bu mamayı? Cc artırmadım fazlada gelmiyor ondan kusma ihtimalide yok