Bebeğim 7 buçuk aylık asla bir uyku düzeni yok ben oluşturmaya çalıştıkça bir türlü olmuyor. En uzun uykusu 40 dk. Gece çok sık uyanıyor karnı tok olduğu halde. Bu damlayı kullanmayı düşünüyorum. İçeriğinin bitkisel olduğu bilgisi var. Kullanıcılar memnun mu acaba? Gerçekten işe yarıyor mu? Kullananlar yazarsa çok sevinirim.