Merhabalar ben ilahiyat mezunuyum. Aynı zamanda Din kültürü öğretmeniyim. Bu bilgiyi çok yerde görüyorum ve salgın gibi büyüdü gitti. Buradaki yanlışlığı düzeltelim.
📌Bahsettiğimiz sahabenin ismi Kaka değil Ka’ka diye okunur. Arada kesme işareti “ayn” harfinin karşılığınin Türkçe’de olmaması. Arapça yazılışı bakınız şöyle
القعقاع
Yani kaka ile Ka’ka aynı şey değildir kaldı ki insan bunu derken bir sahabeyi kötülemek amacı ile söylemez. Dinimizde ameller niyetlere göredir. O kadar çok yapılan yanlış şey varken tutup da böyle doğru olmayan şeylerin yayılması ne kadar saçma .
Müslümanların neden bu kadar kul hakkı yediği, hakkaniyetsiz şekilde işe alinmalarin olduğu, kadın cinayetleri vs daha çok konuşulmalı artık. Hayırlı Ramazanlar olsun .🌸