Poly-ana Kızlar ihtiyacı olan birisine oğlumun 6 adet yeni doğan takımını 50 TLye veriyorum. Lütfen ihtiyacı olanlar yazsın. 50 TL sebebi de Gardrops yada dolap kesintisi
agzimizintadikacmasin Poly-ana çok güzellee üstte kalsın ihtiyacım olda kesin alırdım b3davaya satıyorsunuz nerdeyse💐
Poly-ana agzimizintadikacmasin Umarım niyetim suistimal edilmez ve gerçekten durumu olmayan birine gider 🙏🏻
Bebeginibekkleyenn Ay ne güzel düşünmüşsünuz alan kişi adına şimdiden Allah razı olsun sizden sizin gibiler iyi ki varlar Keske daha fazla olsa bende kızım için arıyorum günlerdir Allah yardım etsin hepimze
Poly-ana Bebeginibekkleyenn Oğlumun unısex sweetleri kıyafetleri var onlardan yardımcı olayım size olur mu
Poly-ana Bebeginibekkleyenn Kızınızın boyu ve kilosu kaç olabilecek olanları seçeyim bir tane de yanlış sipariş gelen mor bir kız çocuk takım var yaşı büyük onun 5-6 yaştı galiba onu da koyayım büyüyünce giyer